Ημερολόγιο

Μάρτιος 2024
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Εορτολόγιο

Eίσοδος

Επισκέπτες

741221
Σήμερα
Χθές
Τρέχ. Βδομάδα
Προηγ. Βδομάδα
Τρέχ. Μήνας
Σύνολο
55
198
956
739377
4259
741221

Χρήστες online

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 13 επισκέπτες και κανένα μέλος

Τελικό προϊόν του προγράμματος Erasmus + KA1 ImpactT

1. Οι μαθητές δημιούργησαν αλληγορικό παραμύθι για την αποδοχή του διαφορετικού και την ενσωμάτωση όλων στην κοινωνία μας. Όλες οι δράσεις του προγράμματος αποτυπώνονται σε αυτήν την ιστορία: Το θέμα του παραμυθιού:  η βία (από τη ροή "Embracing Diversity, Preventing Violence"), προσέγγιση με καινοτόμες και δημιουργικές πρακτικές (από το σεμινάριο "The 4 Cs"), αξιοποίηση της τεχνολογίας για τη μετατροπή του παραμυθιού σε video (από το πρόγραμμα "There is an App for That! Exploring the Best Apps for Teaching and Student Learning"), μετάφραση του παραμυθιού στα γερμανικά και προσέγγιση στη ξένη γλώσσα μέσω της μεθοδολογίας "CLIL"(από το αντίστοιχο σεμινάριο CLIL).
 
 
2. Ανάρτηση εργασιών ενάντια στη χρήση της βίας του ρατσισμού και των εκπαιδευτικών συστημάτων διαφόρων Ευρωπαϊκών χωρών 28 Φεβρουαρίου 2020: 

https://www.kizoa.com/Video-Editor/d349014479k3788045o1l1/_

 3. Οι μαθητές κατασκεύασαν quiz μετά από την εκμάθηση του εργαλείου Kahoot στα μαθήματα Αγγλικών, Τεχνολογίας, Φυσικής και Υπολογιστών. Η διδακτική μέθοδος gamification στην πράξη. Οι μαθητές μας κατασκευάζουν τη νέα γνώση και την εμπεδώνουν με παιγνιώδη τρόπο, με τη χρήση της τεχνολογίας και Apps. Οι μαθητές δημιουργούν quiz με το Kahoot και μαθαίνουν παίζοντας. Διαθεματικότητα Αγγλικά - Φυσική - Τεχνολογία και ΤΠΕ μέθοδος CLIL.

https://www.kizoa.com/Video-Editor/d348967141k8564101o1l1/Kahoot 

 
4.  Δημιουργία ιδεοχάρτη από τους μαθητές της Γ’ τάξης με τη χρήση της τεχνολογίας και τη μέθοδο CLIL (Mind map Future jobs). Οι μαθητές οραματίζονται επαγγέλματα του μέλλοντος βρίσκοντας λύση στα καθημερινά τους προβλήματα, αναπτύσσουν την κριτική τους σκέψη και δημιουργικότητα.
 
 
 
5.  Δημιουργία βίντεο για παρουσίαση της χώρας, της πόλης και του σχολείου μας στους εταίρους.
 

  https://youtu.be/6n0gjPr1buk 

 

6. Το εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε από τις τέσσερεις ροές που πραγματοποιήθηκαν στο εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου μας στο πλαίσο του Ευρωπαικού μας προγράμματος. Το υλικό είναι διαθέσιμο για χρήση από όσους το επιθυμούν.

 

https://issuu.com/tsionki/docs/erasmus_ka1_pp.pptx?fbclid=IwAR0YvbBqj7CR6UUyjHem-zbo2AgOFK2glBVmDqrxLJEkRGlbWhQWySCttBA

JoomSpirit